Friday, May 11, 2012

Sunan Musafir Contest yang Sueperbs

... salam ...




memang dah lame nampak benda ni
tapi x sempat nak duduk bertenang ketuk sesuatu pada papan kekunci

memang teringin nak memiliki
tapi x mungkin untuk sampai ke PWTC waktu waktu genting sebegini

this one my collection
:)


yang paling aku suka ?
novel yang kurang baru ni .
fiksyen 302
cerita ni nampak berbeza dan sgt kreatif
tips nak baca novel RAM ialah jgn baca sinopsis
sebab bila baca sinopsi korang x kan dapat feel nak menghayati watak watak yang ada dalam cerita ni
so far untuk aku
cerita fiksyen 302 ni mmg berjaya buat aku tertipu
sebab dalam novel sebelum ni aku berjaya mengagak apa yang penulis tuliskan
dan kali ni aku tertipu
:)

LAKSAMANA SUNAN 
sape je yang xjatuh cinta dengan laksamana seperti itu bukan
watak yang cukup sempurna penuh kerendahan 

nak memiliki edisi terhad ?

kalau memang rezeki x kemana kan
jika itu yang terbaik dan membawa ke jalan ALLAH
insyaAllah

novel RAM ni memang banyak bezanya dengan novel novel lain yang ada
yang lebih ketara pembaca tak kan terbuai dengan kisah kisah cinta yang menjadi keutamaan penceritaan masa kini
cukup sekadar kisah cinta itu sebagai selingan
novel yang sama sekali tak pernah lupa meletakkan ALLAH sebagai jalan yang utama

sejak kenal novel RAM
hambar terus pada novel novel cinta lain yang melalaikan
cukup dengan karya RAM
novelis thriller utama malaysia

p/s : gud luck semua ! ^_^




3 comments:

nuha said...

wah!!koleksi anda..:p

sue perbs.. said...

wah.. bnyk koleksi buku.. betul2.. bru abis bce fiksyen 302.. memg tertipu.. bnyk yg tk dsangke sangke kan... btw, thanx sudi join ek.. gud luck nazhirah

sue perbs.. said...

contest dah tamat.. siapa yang menang?

http://sueperbs.blogspot.com/2012/05/pemenang-sunan-musafir-contest-yang.html


thanx join..