Thursday, May 10, 2012

mei again !

... salam ...

lama juga aku terpaku kaku depan skrin
lama juga aku berazam kembali mengetuk papan kekunci
tapi lagi lama aku rasakan otak aku  meliar klik perkara yang berlainan hingga lari niat aku untuk menulis 

aku ada lihat contest yang jaja join dah dekat berhari hari
tapi aku asyik tangguh nak join juga
lebih teruk aku asyik tangguh nakk intak hadiah kat jaja kalau dia menang
sobs !

aku ade kuiz jumaat ni
aku dah habis study
cuma menangguh nak menghafalnya

aku ade lagi satu test minggu depan
dan aku terpaksa kerja lebih masa untuk study
sebab subjek ini aku banyak tangguh tangguh

wah ..
apakah ???
T.T

sejak bila aku menjadi penangguh yang setia

p/s : ramai pula insan tersayang kenalan kembali ke rahmatullah .
dari Allah kita datang , kepadaNya jua kita kembali
amin

No comments: