Wednesday, April 18, 2012

rindu .

... salam ...


semalam .
aku mendapat panggilan
dari seorang teman lama
yang terlalu lama :)

ah rindu .

berbual dan bertukar khabar
gelak ketawa
ya , dia sgt merindui gelak tawa aku :)

sahabat lama
buat aku kembali menerobos ke kenangan lama
kenangan yang menjadikan aku di tanah yang aku pijak kini
kenangan yang sgt dirindui :)

berbual dengan dia
buat aku teringat mereka
mereka yang selalu bersama
melihat langit dan bintang
dan bersantai di ' bukit kita '

ini semua kenangan
tersemat kemas dalam jiwa 

aku mencintai kamu kerana Allah kak bell .

dan aku punya seorang sahabat
yang sepinya lagi kelam dari aku
sahabat yang selalu ada disisi
yang menangis melihat aku teresak
tertawa melihat aku tersenyum
sentiasa dan senantiasa ada

ah nun,
aku benci mengatakan ..
tapi aku cukup rindu kan kau .

No comments: