Friday, February 10, 2012

bunuh#2

... salam ...

ok jom sambung
:)

so adik aku pun letak la hitam
aku suruh letak mcm selalu ABUYA letak cantik molek
tapi adik aku kan baru darjah 5
so dye pun takut jugak la kot
bile aku tanye dia letak mcm mane hitam 
dye kate badanya meringkuk macam baby
so ok la kan
kire x de la teruk sgt kot2 hitam tegolek ke kan

so setel kan part pegebumian hitam

tapi sampai ke malam nya masih terbayang je si hitam
:'(

.............................................

hitam , kuning , tompok dan kuning garang
4 ekor anak kucing
dorang memang suke main dalam tayar
duduk tepi tayar
pokoknya memang suka sangat dengan tayar

so waktu aku start kereta uh memang hitam ade dalam tayar
bile aku jalan so dye terseksa la dalam tayar kan
kesian gile hitam yg kecik 

bile makcik yang panggil aku uh cakap aku terlanggar
dia pun ade cakap dia nmpak ade bende hitam terkitai kitai kat tayar belakang kereta
dia ingatkan burung
rupenya kucing
hux3..
hitam berusaha nak keluar mungkin
tapi sayang ..

.........................


No comments: