Friday, January 13, 2012

update exam :)

... salam ..

tetibe rase rindu pulak nak on9
:)

so saya dah berjaya melalui 3 paper dan tinggal baki 2 paper
yup only 5 :)
nasib baik lah UYM ni xbnyak sgt suruh amek subjek 1 sem
5 ni da cukup bagus dan smooth dah

my first paper was INSTITUSI INSTITUSI ISLAM
subjek elektif yang wajib dipilih
so paper dye brape jam eh ?
seyez x ngat
haha ...
tapi 80 soalam objektif
yes objektif mmg dengar senang kan
tapi hakikatnya kalau dah salah xde bantuan talian hayat kot !
kalau buat esei salah pon dptla jugak kn markah kesian
so conclusion is ,
MARI DOAKAN SAYA BERJAYA 
amin
:)

sminggu lpas paper first
saya ade paper BASIC ELECTRONIC , 9JANUARI 2012
:)
yup.. baru basic tapi msg2 mcm cacing kepanasan woo
5 soalan untuk 2jam setengah
saya menulis tanpa berhenti dan masih tidak cukup waktu
:)
for this paper sy dah usaha yang termampu
selebihnya saya tawakal
insyaAllah 
:)

next NUCLEAR PHYSICS 10 JANUARY 2012
paper ni mcm senget sikit
sebab belajar punye simple dan senang smpai menyebabkan malas
ok malas sebab kene hafal hafal dan hafal
........
5soalan untuk 2jam 30 minit
secara jujur 30 minit pertama saya dah jawab ape yg saya hafal dan tahu
then lg 2 jam dok termanggu nak goreng jwapan ape
ohoi..
3soalan mmg pernah belajar
tp lg 2 soalan mcm xpernah blajaq je
hix3
but i did great for my part
so hope penanda juga memberi markah yg great yeah
amin :)

next paper is DIFFERENTIAL EQUATION
next monday 16 JANUARI 2012
ade 10 topic .. saya baru habes study 3 topic
oh saya suka belajar math
sebab boleh dengar lagu dan nyanyi kuat2
:)
*kesian jiran2 :)

last paper COMPUTER PROGRAMING 
next wednesday 18 JANUARI 2012
xdpt byg mcm mane paper ni
sebab waktu kemuncak malas ialah waktu menghadapi paper terakhir
hix3
:)

dan saya akan bercuti selama sebulan
ye,cuti semester
sebulan adalah sgt kejap nak di bandingkan cuti 4 bulan dahulu :)
tapi cuti tetap cuti

p/s : oh pokok rambutan di rumah , tolong jgn masak sebelum saya balik ok .. nanti habis ! sob3 .. 

oh ye !
did u know that my dad bought a new lappy .. ! n he got broadband ..
and he knew this page . *malu

No comments: