Friday, December 16, 2011

~ ini hari yang baik ~

... salam ...

hai blog ,
hari ini sgt teruk
=.=''

untuk mencari permulaan pun sgt susah
nak mulakan sesuatu pun susah

ye blog , saya sedang merepek
T.T
volume headfon pink ni da mencapai maksimum blog
tapi kepala saya masih serabut blog
apa patut saya buat blog
...

hai blog ,
memang betul la kita kena fikir positif
tapi saya dah cukup positif blog , n i still keep asking my self WHY ?

sombong . memang saya dah betah blog , mendengar semua itu . tapi saya bukan sombong blog , saya cuma melindungi diri . salah ke melindungi diri .
saya akui . memang saya x membenarkan diri make a thousand friend . memang benar saya jenis pilih bulu . tapi bukan saya pilih bulu yang bersinar saje . ah blog , penat lah untuk terus menerus mempertahankan diri bergaduh dengan hati sendiri . sedangkan orang lain x kan mahu memahaminya . ye blog , saya dah penat rasa dikhianati sedangkan kadang kadang rasa mengkhianati . ye blog , mudah sangat saya jatuh hati pada teman teman . lebih lebih lagi bila orang itu mampu saya jaga seperti adik perempuan dan sayang saya seperti kakak . ye blog , saya ada perasaan mahu menyayangi adik dan kakak perempuan . cuma nasib saya seorang gadis tunggal dalam keluarga . ye blog , tiba tiba saya jadi rindu pada nurain esa .ye blog ,saya sedang nangis dengar lagu adele,i found someine like u . ye blog , saya tengah cari sebab untuk menangis . ye blog , hari ini sangat teruk . ye blog , saya tengah serabut beruk . ye blog , saya xlunch hari ni . saya tengok cafe terlalu ramai hingga nak pitam . ye blog saya dah bungkus dan letak semula ke tempat asal . ye blog , saya serabut . ye blog , saya tengah marah . saya gagal menahan rasa marah . saya xpatut berjumpa orang . ye blog they doesnt know me .
im laugh even inside im broken


ye blog . yang paling teruk ialah saya tetap sayangkan diri sendiri hingga xmahu  orang lain mengenali saya kerana saya tahu mereka menyakiti saya .


ye blog . saya cuma ada saya . saya mandiri blog . itu xsalah blog .
cuma yang salah bila kalau kita utamakn kerja lain dari solat
baik blog 
saya nak study
sapa tahu saya mampu gembira dengan study
walaupun seharusnya saya rasa tenang dengan mengaji


saya nak berhenti taip blog
tapi idea mencurah curah pula nak datang
sudahlah blog
terima kasih sebab ada untuk menenangkan saya
ye blog
awak sangat beharga
sekian ye blog
walaupun kadang kadang saya lupakan awak
tapi awak tetap ada kan blog bila saya nak katakan sesuatu


ye blog
awak sgt baik
dan xpernah kecewakan saya
saya cuma perlukan itu
manusia manusia yang mendampingi saya bukan kerana sesuatu
tapi kerana mereka xmahu mengecewakan saya
tapi sudahlah blog
akhirnya saya sendiri patah hati
sudahlah blog
saya sendiri yang akhirnya mati


..
.. .. ..

1 comment:

nuha said...

HE knows better..be strong no matter what..:')