Thursday, November 10, 2011

~ OTW pegi shopping ~

... salam ...

ADIK : banyak-banyak bunga,bunga apa warna hitam
SAYA : erk,bunga mati
ADIK : salah,bunga mati warna coklat
SAYA : yeke ? entah
ADIK : bunga tayar la ..
SAYA : oh, ok ..

ADIK : kalau lembu jadi manusia , manusia jadi ape ?
SAYA : bile mase plak lembu bleh jadi manusia ?
ADIK : alah,jawab je la ..
SAYA : ah, mane la aku tau
ADIK : jadi ramai lah
SAYA : masalahnya lembu x boleh jadi manusia !
=,=''

ADIK : 10 pasang stokin letak dekat pantai jadi ape ?
SAYA : tenggelam lah
ADIK : salah
SAYA : eh,cube kau letak stokin kau nanti , tenggelam x !
ADIK : jadi basah lah .. ape la ..
SAYA : masalahnya , stokin 2 tenggelam jugak kan .. grr~
ADIK : salah salah ..

p/s : jangan terlalu menekan diri untuk menjawab teka teki kanak kanak yang sedang da nak cuti ssekolah .. sekian ..

No comments: