Monday, November 21, 2011

~ dah final ke ? ~

... salam ...

ok sana sini bola
semua orang nmpaknya sgt semangat dan menunjukkan kesepaduan sebagai 1 malaysia
seriously la kan
kat cafe bola kat kelas bola kat fb bola kat kedai fotostat pon bola
siap ade student nak delay amek buku yang dah siap sebab nak p tengok bola
oh yang x buleh bla siap ade orang dok berarak dengan kereta dan hon siap bawak bendera malaysia
meriah sungguh !
semuanya kerana BOLA

bila tanya rumet
rupanya malam ni final
"oh,dah final ke ?"
=,=''
serious xtahu
uhux3...

bila dah tau xde la smngat sgt nk tgok
bukan la x minat
tp sbab mmg dah x dibiasakan kot
klau tgok kat umah ok la
xde la sape2 bleh tgok kot2 aku terjerit ke nt kang
suara dah la  superb lantang *hachumm

cuma teruja je nak tau
agak agak kalau malaysia menang dapat cuti x PM ?
haha ..
 kalau cuti untunglah johor kan
esok selasa cuti keputeraan
rabu cuti bola
wah ! seronok ..
^__^

nota kaki : agak agak nt awal muharam meriah mcm ni x ?

p/s : malam ni ada yasinan sempena keputeraan sultan johor
agak agak mane lagi meriah ?
^^v

3 comments:

nuha said...

untungla cuti...:p

ShErA said...

haha... btl2... johor esk dh cuti.. ada cuti tmbhn x

Nazhirah Mazlan said...

nuha : mane nak rugi,,:P
shera : harap2 ade cuti tambahan sbab harimau dah mng kan .. :)

*haha..bab cuti je nak kan..^^V