Wednesday, October 26, 2011

~ kampung ~

... salam ...

ini salah satu aktiviti aku masa cuti 4bulan itu
aku ke kampung jaja
disebabkan xde kereta
saya merempit dgn kelajuan siput
haha
dah lama xbwak motor
gigil seyh
^___^

gambar ni da lama upload
td xsempat publish je
+ siap lupa da publish ke belom
haha
kalau dah xpe lah
lagi sekali eh
sementara masih rindu rindu ini
:)


kerana manggis lah saya sampai ke sini
:)




disebabkan pemanjat pokok terlalu hebat
lalu banyaklah buah yang ade sampai buleh main puzzlle lagi
^__^




tada...
seyez sampai kat situ jek dah gayat kot !!!
2 belum sampai ke puncak macam jaja
gile la budak itu
haha







kerja saya kutip dan susun buah
:)



putih berseri dan sgt manis
masih terasa kemanisannya hingga sekarang
*propa haha



haha berlakon
*malu !!!



lepas habes kutip buah
pusing pusing ke rumah rumah makcik jaja
haha
macam org yg baru kawin dikenalkan dgn sanak saudara
ceh..haha...



pokok ceri!!!
mengimbau kenangan sewaktu kecil dahulu







pokok kapas
first time jumpe real



abaikan wajah di atas




ok
serius jgn tiru aksi ini
jgn amek gambar atas moto pkai kamera klalu syg kamera
serius!



aku tahu jaja
kau mst makin homesick melihat segala ini
haha
aku mmg sengaja
:)


2 comments:

nuha said...

enrty dah best da..
part nk buat aq sakit uh x best..
:'(

Nazhirah Mazlan said...

hix3..chill babe !! ",