Wednesday, October 26, 2011

~ cerita dari jauh ~

... salam ...

sejak habis cuti 4 bulan yang lepas
aku perasan kan sesuatu
aku perasan yang hati aku ni menjadi sgt cengeng pula
mudah pula untuk layu menjadi rindu rindu
ceh,,bile dah rindu haruslah pula rasa sebak
T.T
tapi rindu ini halal
bukan rindu pada tunangan yang belum menjadi halal
tapi rindu pada keluarga
keluarga yang selalu ada dan setia


ini raya yang lepas
:(


dengan abg2 yang senget
bajet gila mereka
tp protective 
aq senang dgn cara mereka
x memanjakan aku walaupun hanya aku puteri tunggal di rumah
jarang berbicara dgn aku tapi sering korek rahsia dr UMI
suke berlagak macho dpan aku
tp kdg2 kantoi jugak bile dgn adik2
*sob sob


dan si botak berdua ini
ah,,mmg sgt menyakitkan hati
tp bila aku sendirian di ruang sepi di UTM ini
insan yang menyebalkan inilah yang hati aku teringin
insan yang senget benget lenget nilah yang aku harap tiba2 muncul kat pintu depan bilik aku
*ok,,klau btul2 muncul aku lari

dan aku rasa aku baru perasan
aku xde pulak gambar adik lelaki aku yang semakin bergaya sejak masuk ostel itu
haha~
malas plak aq nak upload
sebab ni sume aq amik dr gmbar2 lame jek..
heee~

uih..seronoklah sekolah cuti seminggu sambut deepavali !!!
T.T


kalu cuti mesti aku semangat nak naik gunug ni lagi


ABUYA
sekarang siap main kedekut nak telefon !
sebab ituari aku gayut dengan UMI dekat 2jam
haha~
bengkokla nak byar bil
:P


minum petang kat wakaf depan rumah
:)
kat sini petang2 aku tido je kot
xdenye nak makan makan petang segala


beriadah ptg2 dgn kamera
:)



siapkan makanan petang bila UMI pergi surau
:)


bersama teman2 yang baru kenal tapi akrabnya sgt dekat
woo,,,rindunya nak masukkan biskut dalam tin
nak lekat sticker
n paling rindu ialah perasaan takut masa apek2 itu dtg tgok kita kerja
:D


sepupu yang sdg cuti !!
dan terkilan bila xdpt jumpa nt raya haji
:'(




adik adik sedara
:D


lepak kat mcd bile dah setahun xjumpe
:')


mangkuk paling sengal merangkap kawan aku yang paling kelakar


insan insan kesayangan aku
dunia akhirat
:)


makan abc balik kerja lepas ot
:)


hidu udara kat dataran



buat kuih raya haji
haha
raya haji ada kuih jgak ke??


nasi ayam UMI yang dirindui
:)


adik yang selalu membantu aku
pantang nama disebut laju je dtg
kebetulan pula aku sgt suka mengarah
:P


pom pom pom
:D


lama lagi kiranya untuk bersua mereka


sepupu yang gonjeng
:)
aku rindu kamera kau
haha



keseronokan bersama
:)



x dilupa nyai tercinta yang panggil aku comel
^__^


dan annisa
gadis comel yang aku sering jumpe di masjid waktu terawih
apa khabarnya
*itu bukan gmbar dia..heee


gila dan ceria
:)

penat untuk aku hitung segala macam kenangan lalu
bisa menuntut air mata !!!


aku akhirkan dgn gambar kesukaan aku
:)

semalam aku chat dgn adik sedara :)
nmpak sperti dia rindukan aku :')

oh ye..nampaknya bukit kubu jaja lg seronok !!!
do visit here | klik |
aku plg suka entry dye kali ini
:)

aq tiada bukit kubu di sini
cuma ada tasik nan indah
tp aq dah rajin joging ape :)
nt bleh kalahkan jaja masa naik bukit soga pula
:)

happy holiday guys !!!












2 comments:

tyra uyura said...

wah, seronoknye...!!

nuha said...

lebih omsick nmpk'ye nie...:P