Saturday, September 10, 2011

~ terima kasih semua ~

... salam ...

alhamdulillah
sungguh ALLAH itu Maha Adil
walaupun hakikatnya saya keseorangan 
tp ade saje yg menemani
x terhingga rasa bersyukur itu

setelah saya menghamburkan rase sedih dan kekecewaan yg melanda
T.T
bederet deret juga pesanan ringkas yg sy terima
terima kasih sahabat semua
yang sudi menemani saya kesunyian di kampus yang bakal hingar bingar isnin nanti

' kepale pening sebab terlalu sunyi ' (sy mengadu pd rumet)
ade jugak bunyi kipas untuk dengar...pujuk rumet tersayang

sms maut dr jaja
' aku lalu depan rumah kau , pelita masih bernyala '

dari jiran lame
' sampai bersajak ko punye sedih '

dari sahabat setia
' tido baek baek ^^ '

 ida sayang
' maaf xdpat menemani '

seorang teman
' jaga diri '

anis pula 
saya di bpmall !!!
:)

dan ade lagi yang lain lain
hingga kalah tgan ntuk membalas semuanya
lagi lagi bile megenangkan bhwa tpup naek harge
owh,,tragis betul
ingatkan rokok saje naik harge
topup pon naek harge juga
xsbarla remaje2 di luar sane untuk dfta mengundi bukan
:)

terima kasih semua
:)
sungguh sy sudah kembali semangat
walaupun ade jua saki baki kesedihan yg tinggal
tp sy perlu ikhlas
itu saje syaratnya

saya suda siap mengemas
tinggal mengemaskan meja belajar saje


serabut kan
ini belum lagi msok kuliah meja belajar dah penuh dgn mcm2 brg


jam pun da xmampu berdiri tegak
:D


p/s : mujur sy duduk bilik double
klau single gila lah asyek dngar bunyi kipas saje
T.T

malam ini tidak keseorangan

sempat juga skype dgan jaja tadi
:)

SELAMAT BERJUANG SEHABAT

4 comments:

nuha said...

selamat berjuang juga..&_^

Nazhirah Mazlan said...

:D

lipoo said...

untunglah boleh skype bagai. :(

Nazhirah Mazlan said...

alahai lipo...
kau pun boleh juga apa...
:)