Tuesday, September 13, 2011

~ senyum kan aku ~

... salam ...

2nd day

memberi peluang perut untuk berehat

merah itu membuat diri rasa berani

masih sendiri di ruangan yang seharusnya berdua

tidur bagaikan marathon kelas yang gempita
hakikatnya tidak sama sekali

perlu membina stamina agar tidak lelah untuk naik ke tingkat yang lebih tinggi

rindu pula untuk berbasikal keliling UTM
:)

oh ya
ada sms bertanyakan cuti selanjutnya
+,+''
sdangkan baru bermula 2 hari di sini

ada yang kata mahu pulang hujung minggu ini
sigh*bukan waktunya untuk aku kembali lagi

la tahzan duhai hati

ya TUHAN
bantulah jiwa jiwa sahabatku yang sedang merapuh
merapuh kerana kecewa cinta pada manusia
kembalikanlah jiwa mereka kepadaMu
insyaallah

aku punya meeting
aku cuba ikhlas
itu saja pensyaratannya
*bunyi meting mcm aku org penting .  
hakikatnya aku tercorok di penghujung diam xberkata tersimpul mati dan melihat para pemimpin yang hebat berhujah
ah biarkan lah
sekurang kurangnya aku sedang belajar menjadi seperti mereka
cuma dengan gayaku sendiri
aku percaya diri

aku sukakan ini
tears 
:')

p/s : maaf la aku jadi cenoneng setelah tidur sehingga asar di bilik yang hanya berbunyikan kipas
:)