Friday, September 9, 2011

~ pulang kembali ~

... salam ...

setelah hampir berbulan bulan aku bercuti
setelah terlalu banyak tawa aku hamburkan
setelah hampir lame aku tidak mengalirkan air mata
setelah segala gala nya berlalu
sampailah jua waktu yang dijanjikan

dengan semangat dan tekad
aku gagahi jua
:)

xpernah aku rasa seberat ini meninggalkan rumah
tapi apakan daya
bak kata ABUYA yang melihat air mata yg gugur sebaik pintu kereta ditutup rapat
'' ADAT BERJUANG KAKAK''

aku seka air mata dan bertenang
takut digelakkan sepupu aku yg ingin turut serta menghantar aku ke bumi UTM 



dalam perjalanan terjumpa gajah
tiba tiba belalai nya yg pnjang terjongol keluar
haha
gajah yang melucukan


ABUYA bersama askar askar yang tolong angkat barang yg sepenuh penuh unser
:)

selesai
aku ditinggalkan berkelana di sini

malamnya
ABUYA call...
air mata jatuh membasahi lagi

pagi pagi
ABUYA text
' Anak Abuya dah solat subuh ? '


jiwa mana yang x terusik

p/s : aku sgat emo di sini
apatah lagi aku tidak mendengar suara insan lain di blok ini
juga pogram yg aku sepatutnya join sudah berlalu tnpa aku tahu
aku perlu ikhlas
itu saja syaratnya
:)



6 comments:

Budak Botak said...

Selamat berjuang...

Entry terbaru
Lukisan Anamorphosis Yang Cantik Dan Mengagumkan... (",)

nuha said...

kuat sahabat..!!:)

Nazhirah Mazlan said...

terima kasih budak botak...:)

Nazhirah Mazlan said...

insyaallah sahabat
:D

Eera Shera said...

merantau utk menuntut ilmu kan..cheers k..ganbatte!!

Nazhirah Mazlan said...

yup eera shera :) terima kasih :D