Monday, September 26, 2011

~ hati bunga bunga ~

... salam ...

hari isnin
seharusnya kelas penuh dan sempit lagi padat bersama sendat
tapi sebab last minute juga buleh cancel
semua orang rase nak jerit hep hep hooray
:)

oh ya
di UTM lg berlangsung MAJLIS KONVO
oh tolong lah
saya x boleh berhenti jeles lihat mereka dan jubah mereka
tolong lah juga
sebab saya xdapat xnak senyum bila lihat pakcik2 bawak bunga untuk anak gadis mereka
tolonglah juga sebab saya rasa sgt bahagia lihat dslr merakam kenangan mereka
tolonglah saya yang bergetar rasa melihat mereka selamat memegang ijazah masing masing

sampai di bilik dan berlabuh di meja study
mesej seorang teman
" nanti kita pakai jubah merah dgn 1st class degree tau ''
*senyum dan amin

saya sdg semangat ini
selamat tinggal semua
:)

2 comments:

nuha said...

INSYAALLAH...
amin...:D

ShErA said...

InsyaAllah.... all the best ye... :)