Wednesday, September 7, 2011

~ hadiah buat diri sendiri ~

... salam ...

hampir terlupa pula saya tentang sesuatu...
sehinggalah seorang sahabat yg membuat saya mengingatinya semula...
jika awak baca kisah saya... *senyum perasan
pasti awak tertanya2 apakah buah tangan yg saya maksudkan seperti cerita saya yg sudah lapuk itu di sini dan hadiah buat diri sendiri sempena ini..

dan kalau xsilap sudah hampir sebulan atau berbulan bulan sy menemuinya...
heee....
dan inilah dia...

buah tangan buat diri saya agar saya tidak lupakan RUMAH BISKUT dan terus berusaha untuk berada dalam DEAN'S LIST lagi...
insyaallah
:)


jganla meluat pula ye..
awak patut senyum untuk saye ok...
saya berusaha keras untuk membahagiakan diri saya...
:)
walaupun handset ini xsemahal awak2 punye..
tp dia punya sentimental value untuk diri saye..
supaya sy semakin semangat...
dan seperti awak lihat..
ianya pink!!!
yea..PINK..!!!
*sengih lebaq2 na...

lagi sekali...
tengoklah...
:D


sekian
mari semangat memulakan semester baru
:)
packing packing


4 comments:

nuha said...

tahniah3..!!!
hadiah rupenye..tau xyah mntx blik wang itu..:P

Nazhirah Mazlan said...

terima kasih...
oh klau begitu pos lah kembali..
haha~
:D

nuha said...

pos kmbali??wang pos itu baek di gunakan utk hadiah yg laen mgkin..hahaha..:p

Nazhirah Mazlan said...

cet...nanti aku tuntut ya..
:D