Monday, September 12, 2011

~ cuma 2 bulan ~

... salam ...

cuma 2 bulan
atau melebihi 2 bulan
tapi aku memang sudah terbiasa

terbiasa masuk kereta dan bg segala brg aku pd kau
terbiasa letak brg sepah sepah dan kau punggah terus ke beg aku
terbiasa meronda laju laju dgan gelak tawa
terbiasa jalan laju laju dengan segera
:)

kerusi urut di mall
yang selalu WAJIB kita singgah

cendol pulut kau kate
mmg time nak makan nak makan juga


24/7
24 jam dan tujuh hari
sering kali ada dan bersedia

abc pula
mmg susah btul nak cari tapi gagah pegi hari hari kedai yg tutup

dan a minute ago kau text aku tentang mentos pula
T.T

cukuplah sudah
kita perlu fokus bukan
kita bukan terpisah selamanya
kita cuma terpisah dengan benua

aku pula sedang berusaha
tapi lagu dalam video yg kau bagi tetap jua bermain di fikiran aku
T.T
barangkali aku xcukup usaha


kau kate 
make it used to us
kau jgn risau
aku sedang bahagia
percayalah




p/s : aku rasa kebuntuan dengan melihat dunia yang tersimpan rapi
T.T


2 comments:

nuha said...

baguslaaa engkau sudah kmbali gembira sahabat..:)

Nazhirah Mazlan said...

alhamdulillah
kau juga
:)