Friday, September 16, 2011

~ cerita sekitar UTM ~

... salam ...

esok hari cuti
:)


ini gambar sampingan
tiada kene mengena pun
hee
itu bear pemberian sis tersayang
sentiasa berada di mana mana saja
:)

oh ye..
mari cerita tentang kesukaan di sini
NASI AYAM PENYET
oh,,sedapnya


lihat lah kesedapannya
:)
nasi da separuh baru teringat nak amek gamba



ini ayam ida
:)

makan nasi ayam penyet
sumpah puas dan berbaloi baloi
rm5 saja
makan sambil nangis2
sebab sambal dia mmg superb kaw kaw
:D

ok berhenti cerita makan

mari lihat apa yang menarik di UTM



jadual perjalanan bas yang BAHARU
:)
*senyum lebar lebar
semoga tiada lagi masalah kekurangan bas
dan semoga tiada lagi menjadi alasan atas kelewatan ke kelas
:)

tapi kalau lewat juga beerti bangun pagi yang lewat
sila jangan berusaha untuk jadikan bas lagi sebagai punca nya
:)
*pesanan untuk diri sendiri yg sedg smngat ambil bas awal di permulaan semester

saya suka naik bas
menghayati pemandangan sekitar UTM
kdg2 ada bas yang bergerak terlalu perlahan
saya seakan tidak mahu sampai ke destinasi
biarlah saya tenang di atas bas melontarkan fikiran
bersama lagu lagu yang indah melodinya
juga meruntun jiwa


malam jumaat
kalau kat rumah tengok cerita U SAKA
:)
kembali ke kampus
mari mengimarahkan surau di kampus anda
*untung2 ada jamuan ringan
:)


digi easy prepaid pula !!!
:)
mari  ramai ramai pakai no digi pula
sebab ada free call
amat sesuai untuk student student yang malas naik bilik kawan yang hanya setingkat dua saja jaraknya
heee
seperti contoh gambar di bawah ini
:P


dia lah makhluk yang mempengaruhi saya memiliki nombor digi terbaru ini
mari ramai ramai pakai digi
terutama awak jaja dan wani
:)

kepada yang rajen x rajen hubungi saya guna maxis
sila cari saya menggunakan celcom atau digi pula ya di hujung minggu
:)
sebab fon saya ada 2 saje
tp sim saya dah tamak menjadi 3
atau awak nak bg saya fon baru??
ohh,,terima kasih
:)

semalam meting bersama MAJLIS PERWAKILAN MAHASISWA
seronok tengok dorang bercakap cakap
macam bertih jagung lagaknya
saya ??
masih tercorok di hujung dunia hanya memerhati
:)

ramai yang batuk batuk dan sakit tekak juga demam
oleh sebab meting semalam dalam econ
bakteria telah membiak dengan cepat dan rakusnya
lalu tekak saya mula mahu bermanja manja ini
:)
tapi xmengapalah
sakit itu tanda ALLAH sayang
sakit juga nikmat bukan
:)


p/s : selamat berhujung minggu
adik2 junior pasti sibuk mahu pulang ke kampung
:P



4 comments:

bloghok said...

wachaaaaaaaa

nuha said...

wah3..sgt byk cerita di utm itu..:p

Nazhirah Mazlan said...

bloghok : :D

Nazhirah Mazlan said...

nuha : bnyak cerita banyak rasa
banyak ertinya banyak pengajarannya
:)