Sunday, August 28, 2011

~ cerita puasa #27 ~

... salam ...

kisah puasa ke 27...
aku baru tau yg raye bakal jatuh pada 30 haribulan insyaallah...
aq ngat raye 1september
haha
jadi kita puase 29 hari sajala insyaallah
:)

pagi pagi (ok sebenarnye x brape pagi) aku buat la kuih raye yang UMI suruh 2..
n thank God sebab 2 la kuih raya yg terakhir...
*tarik nafas lega
:)

dan petangnya aku ade kelas...
kelas membuat kettupat dgn UMI...
serious la weh...
dr taun2 lepass kot aku nak cube buat...
tp hampeh...
so,,aku pon duduk la belajar ngan UMI...
dr pkul 3 smpai 3.30 ptg aq dok tgok UMI buat...
pas uh aku pon cube la smbil bsing2...
haha~
tp xjadik jugak la weh...
+ dah la UMI kidal...
lg la pning aq nk tgok..
pas uh aku cube buat sendiri dari 3.30 smpai 4.30...
sbab UMI da tido...
hux3...
sejam la jugak kn...
baru la dpat siap satu weh...
hux3...
then ketupat aku yg kedua 2 aku buat 5minit jek...
hahaha~
tp sat lagi aku cbe kira ketupat yg UMI dah buat...
haha~
UMI da buat 31 biji..
tp aku baru berjaye buat 1...
:)
*ei,,sekurang kurangnya aku da pnd buat ketupat
:)

aku janji dgn jaja nak keluar pkul 4.45 ptg...
tp sbab aq terlalu asyik buat ketupat...
aku keluar dgn jaja dlam pkul 5.05 kot...
hux3...

hari ni aku iftar dgan sahabat aku dan sahabat jaja...
tp nanti la aku cerita sebab aku tgah bengang...
abg aku pergi JB naik kereta...
dan dlam kerete itu ade kesayangan aku...
kesayangan aku ialah kamera...

:(

mane aku xbengang kan...
kalau da tahu nak bejalan pkai kereta buangla isi dlam kreta itu...
bengang betul...
dah la mnyak hmpir penuh aku isi semalam...
ok,,bukan aku isi tp kwan aku...

dah dah dah...
aku tgah bengang
jgan kacau aku
=,=''