Tuesday, August 30, 2011

~ cerita puasa #27 ~part2

... salam ...

ini sambungan kisah sebelum ini...
kisah yg xdpat diteruskan gara gara kamera yg pergi merantau
=,=''


ramadhan 27

saya dan jaja iftar bersama sahabat masing masing
:)


ini jaja dan geng sekolahnya
:)
geng barisan belakang (GBB)


jaja bersama nurul azliyana aka nun
nun sahabat saya
:)

stetelah 4bulan cuti inilah kali pertama kami bertemu
padahal masing masing cuti
walaupun cuti sama dan panjang
tp masa begitu mencemburui kami


berbuka
oleh sebab ktorg xtempah awal awal
so,,mkanan smpai sgt la lambat
:(
so lpas solat bru la dpt makan




hux3
saya begitu merindui awak
mase ni sgt ramai
so xdpat berbual sepenuhnya
harap harap ketemu lagi lebaran ini
insyaallah

done
selepas habis berbuka dan hantar nun pulang ke rumah
saya dan jaja pergi menyambung agenda seterusnya

kami ke DATARAN pula
mengambil angin malam buat pertama tama kalinya



batu yg dipahat melambangkan BATU PAHAT
:)


itu saya !!!


dan saya
:)



juga jaja
:D


saya lagi !!!
merenung renung masa hadapan


candid !!





jaja yg khusyuk jadi photografe


sumpah yg ni suke gile
syg jaja lebih sket bab bab amek gamba



saya dan dia
:)



going home
tp stop by umah moksu jumpa lipo
:)





No comments: