Saturday, August 20, 2011

~ cerita puasa #19 ~

... salam ...

malam esok kiranya sudah malam ke 20 bukan...
dan ianya menghampiri 10 malam terakhir...
jika dihitung-hitung...
kemenangan selepas berpuasa sudah semakin hampir...
dan ianya juga beerti...
cuti yang panjang semakin pendek...
cuti yg panjang bakal berakhir...
dan cuti yang panjang perlu diakhiri...
juga haruslah kembali semangat untuk berjihad...
:)

saya sudah mula membuat check list untuk kembali ke UTM...
*senyum
saya sudah membuat kira-kira untuk perbelanjaan sepanjang persiapan...
*senyum

dan tadi saya bersama jaja keluar mencari keperluan...
alhamdulillah...
urusan hari ini amat mudah dan sgt dipermudahkan...
alhamdulillah Ya Allah...
Engkau membantu aku walaupun hari ini aku telah melanggar suruhanmu...

sungguh Allah itu Maha segala-galanya...
Ia masih memudahkan urusan saya walaupun saya telah khilaf hari ini...
alhamdulillah...
semoga Allah mengampuni dosa saya...
insyaallah amin...

p/s : esok saya dan kakak sepupu mahu ke rumah nyai lagi...
semangat...!!!

No comments: