Tuesday, May 31, 2011

~ dream ~

... salam ...

ini cerita dari seorang teman...
katenya dia terase seakan mahu tidur sahaja...
tidur dan terus tidur...
bila aku tanyakan mengapa...
dia kata bila tidur dia punya mimpi...
lalu aku bertanya ada apa pada mimpi...
dia senyum dan bilang...
dalam mimpi ada dia...

inila dia teman aku yg cantik dan bijak tp masih ku lihat gagal kerna masih hidup dgn cerita cinta...udah dibilang selalu...truskan hidup dgn gembira..usah dikenang ape yg sudah pergi...
tp seringkali jua gagal...

udah lah teman...
aku sudah ptus asa mahu mengembalikan senyuman di wjahmu...
cuma aku bisa mnadah tgan dan berdoa...
agar kau bisa bahagia...
kerana bila kau bahagia aku jua merasakannya...



pesanan buat diri sendiri :
kadang2 susah nk meyakinkan org ape yg kita lihat terbaik buat dirinya...
kerana itu kehidupan dia dan dia berhak mencorakkannya..
tp selagi kita masih bergelar sahabat...
kita pasti mendoakan yg terbaek untuk sahabat kita bukan...
*senyum*

No comments: